Με τη φήμη της εταιρείας που διακρίνεται για την ανθεκτικότητα και τη χρηστικότητα των οχημάτων της, καθώς και την ισχυρή εικόνα που έχει σχηματίσει στους επαγγελματίες που αναζητούν ένα πιστό εργαλείο δουλειάς, η Isuzu παρουσίασε τη νέα γενιά D-Max, που χρονικά συμπίπτει με τα 100στα γενέθλια του Ιάπωνα κατασκευαστή. Η αναβάθμιση του μοντέλου είναι εμφανής, με τον επανασχεδιασμό να δίνει τα πρώτα σημάδια αλλαγής. Με μικρές αλλά καθολικές αλλαγές σε όλο του το αμάξωμα το νέο D-Max εκσυγχρονίζει την εξωτερική του εικόνα. Η χωρισμένη σε δυο τμήματα γρίλια στη μάσκα οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και τα σύγχρονα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός (με φώτα ημέρας LED), όσο και πίσω προσφέρουν στη μοδάτη αισθητική που οφείλει να έχει ένα pick up σήμερα, αν θέλει να είναι ανταγωνιστικό. Αλλαγές που δεν είναι άμεσα αντιληπτές υπάρχουν στην πίσω πόρτα και στη σχεδίαση της οροφής, ενώ οι τροχοί των 18’’ τονίζουν το δυναμικό στιλ. Βελτιωμένος κατά 0,4 είναι και ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd), ενώ οι τροποποιήσεις στον μπροστινό προφυλακτήρα και στο καπό, ωφελούν την προστασία πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης. Οι αλλαγές συνεχίζονται και στο εσωτερικό σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τις επιβατικές ανέσεις και έχει κερδίσει ποιοτικότερα υλικά και επενδύσεις καθώς και σύγχρονες τεχνολογίες που βοηθούν την συνδεσιμότητα, την ψυχαγωγία και την ενημέρωση. Ο πίνακας οργάνων εκσυγχρονίστηκε κερδίζοντας οθόνη πολλαπλών πληροφοριών, ενώ ένα νέο Multimedia/Navi σύστημα της Pioneer με οθόνη 6,2’’ είναι διαθέσιμο στο D-Max που συνεργάζεται με τα χειριστήρια στο τιμόνι και την εργοστασιακή κάμερα οπισθοπορείας και προσφέρει ποιοτικό ήχο μέσα από 8 ηχεία. Θύρες USB και αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι κάνουν ευκολότερη την καθημερινότητα του επαγγελματία και των επιβατών που έχουν στην διάθεσή τους βελτιωμένους χώρους με την δεύτερη σειρά καθισμάτων να προσφέρει μια μίνι πολυμορφική διάταξη.

Νέος μικρότερος turbodiesel

Με τεχνογνωσία στα επαγγελματικά και έμφαση στην εξέλιξη σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων η Isuzu λανσάρει με downsizing το νέο D-Max. Ο 2.5 lt turbodiesel δίνει τη θέση του σε ένα εντελώς σύγχρονο 1,9 lt, με turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VGS), ο οποίος πληροί προδιαγραφές Euro6 χωρίς την χρήση adBlue. Ο νέος turbodiesel υπόσχεται οικονομία και απόδοση, αξιοπιστία στο πνεύμα της ιστορίας της εταιρείας, πολιτισμένη λειτουργία και ευκολότερες συνθήκες εργασιών-service. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στα ειδικά κράματα μετάλλων ώστε να μειωθούν οι απώλειες ενέργειας εξαιτίας τριβής και θερμοκρασίας, ενώ η πίεση του συστήματος άμεσου ψεκασμού έχει φτάσει τα 2.000 bar, με εγχυτήρες οκτώ οπών. Αποδίδει έναν επιπλέον ίππο σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά, 164 PS στο σύνολο στις 3.000 rpm και 360 Nm ροπή, διαθέσιμα από τις 2.000 rpm. Το νέο D-Max έχει ωφεληθεί κατά 60 κιλά βάρους μόνο από τον κινητήρα και τα 6τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων (αυτόματο και μηχανικό της Aisin), ενώ στο σύνολο εμφανίζεται περίπου 100 κιλά ελαφρύτερο, χωρίς φυσικά ποιοτικές εκπτώσεις. Στα ηλεκτρονικά του εφόδια συγκαταλέγονται το σύστημα ευστάθειας, τα Hill Start Assist και Hill Descent Control που συμβάλουν με την τετρακίνηση και το ικανό ύψος των 235 mm από το έδαφος στον εξερευνητικό του χαρακτήρα σε δύσβατα εδάφη. Χτισμένο παραδοσιακά σε πλαίσιο τύπου σκάλας, το D-Max φανερώνει άμεσα τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, ενώ και η ανάρτησηυποδηλώνει το προφανές. Με διπλά ψαλίδια εμπρός, άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας, πίσω έχει σκοπό να φορτωθεί τα βάρη της δουλειάς και να προσφέρει απροβλημάτιστες μεταφορές και διαδρομές οπουδήποτε του ζητηθεί. Στη μίνι οδηγική εμπειρία μαζί του πήραμε μια γεύση από την αποδοτική λειτουργία του κινητήρα και τις off road δυνατότητες σε επίπεδο αναρρίχησης. Περισσότερες οδηγικές εντυπώσεις όμως θα έχουμε σε μελλοντική δοκιμή. Το D-Μax προσφέρεται σε πλήρη γκάμα που περιλαμβάνει δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις σε μονοκάμπινο (single cab), μιάμιση καμπίνας (extended cab) και διπλοκάμπινο (double cab), με τιμές που ξεκινούν από € 21.900.